DOBRODOŠLI U

KLUB OSMIJEHA

NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORI

Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Tropic i mojMarket trgovina. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližoj Tropic/mojMarket trgovini ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližoj trgovini.
Takođe, karticu Klub osmijeha možete dobiti popunjavanjem online pristupnice.

Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini.
Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja I donosi iste pogodnosti.

Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojoj Tropic ili mojMarket trgovini.

Stanje bodova možete provjeriti kod kasira ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

Bodovi se ne mogu dobiti za:

  • za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha)
  • za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone
  • kupovinom robe na rate
  • prilikom žiralnog plaćanja

Bonitetni period traje 6 mjeseci.
Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara.
Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

Tаbelа pokаzuje vrjednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu:

Broj skupljenih bodova Vrijednost uštede u KM
100 20 KM
250 60 KM
650 200 KM

Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove.
Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova.
Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe koja će je koristiti u dijelu DODATNA kartica na samoj pristupnici.
Dodatna kartica služi za sakupljanje bodova. Svi bodovi sa dodatne kartice, prilikom svake kupovine automatski se prebacuju na Glavnu karticu.
Bodovi se mogu iskoristiti samo sa Glavne kartice.

Prijavite gubitak ili oštećenje kartice u najbližoj Tropic ili mojMarket trgovini kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu. Važno je da napomenete ako imate dodatnu karticu koja je povezana sa izgubljenom karticom.
Takođe, gubitak ili oštećenje kartice I narudžbu nove možete prijaviti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

Kartica Klub osmijeha je jedinstvena I možete je koristiti u svim Tropic I mojMarket trgovinama za sakupljanje I iskrišćavanje bodova, time dolazite brže do bodova samim tim i veće uštede. S novom, jedinstvenom karticom imate mogućnost ostvariti još veću uštedu jer smo povećali visinu popusta koji možete realizovati sakupljenim bodovima.

ZAMIJENITE VAŠU POSTOJEĆU KARTICU KLUB OSMIJEHA/CLUB CARD ZA NOVU KARTICU I NAGRADIĆEMO VAS SA 10 GRATIS BODOVA NA VAŠOJ NOVOJ KARTICI.

Vaše postojeće kartice možete koristiti do aktivacije nove kartice Klub osmijeha. Sakupljeni bodovi u periodu izdavanja nove kartice biće objedinjeni na vašoj novoj kartici Klub osmijeha, koju ćete dobiti najkasnije u roku od 10 dana, na način koji ste izabrali prilikom popunjavanja pristupnice.

Sve informаcije možete dobiti nа prodajnom mjestu, gdje obavljate kupovine.
Takođe, možete pisаti nа klub.osmjeha@tropic.ba ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243