Zanimljivosti /

Da li unosite dovoljno tečnosti u organizam?

Kao što nam je već poznato voda je jedan od najbitnijih elemenata na planeti. Bez nje ne bi bilo ni nas.

Korist vode za organizam je velika, bilo da se bavite sportom, rekreativno trčite ili ne.

Čovjekovo tijelo sadrži 55-70% vode, ali je neophodno dopunjavati te rezerve kako nebi došli u stanje dehidratacije.

Naše tijelo možemo uporediti sa mašinom koja funkcioniše na principu korištenja vode.  Da bi “naša mašina” radila kako treba, stručnjaci kažu da u organizam treba unijeti oko 2 litre vode dnevnone računajući ostale tečnosti (čaj, sok, kafu itd).

Ali, koliko je vode zaista potrebno našem tijelu?

Mišljenja se razlikuju, te idu od osam čaša do četiri litre dnevno. Opet, logika kaže da sve treba prilagoditi potrebama i potrošnji, te da dnevna količina vode treba da bude prilagođena zadovoljenju potrebe svakog čovjeka pojedinačno. Većina odraslih ljudi će izgubiti između dvije do tri litre vode dnevno putem normalnih tjelesnih funkcija, ukoliko su izloženi Suncu ili fizičkoj aktivnosti imaće tendenciju da gube više vode.

Sportisti treba da piju više vode da bi izbalansirali svoje tjelesne tečnosti jer imaju velike gubitke vode preko znoja i u regulaciji tjelesne temperature.

Voda obezbjeđuje unos esencijalnih materija kao što je kalcijum, magnezijum i fluor. Voda odnosi toksine iz vitalnih organa, donosi hranljive materije do ćelija, hidrira kožu, održava normalnu tjelesnu temperaturu kao i pritisak.

Savjet: Ako do sada niste imali naviku redovno piti vodu, počnite sa jednom litrom vode dnevno tokom prve sedmice, a onda povećavajte svake sedmice za po dvije čaše.

Iz našeg akcijskog kataloga za maj izdvajamo:

  • Voda Vivia 5 litara – 1,15 KM
  • Voda Olimpija (gazirana i negazirana)1,5 litar- 0,75KM
  • Mineralna voda Donat Mg 1 litar – 1,95KM
  • Voda Voda negazirana 0,5 litara – 0,55KM

Akcijski katalog maj 2019. godine

Koji je vaš omiljeni napitak kojim se hidrirate?