Koje namirnice će vam pomoći da izgradite mišiće? - Tropic

Zanimljivosti /

Koje namirnice će vam pomoći da izgradite mišiće?

Proces izgradnje mišića ne zavisi samo od toga koliko trenirate. Podjednako je bitno i šta jedete. Sa vama dijelimo spisak od pet namirnica koje će vam sigurno pomoći da uz dobar trening dođete do željenih rezultata.

Naš cilj je da vam otkrijemo namirnice za koje možda i niste znali da su bitne za izgradnju mišića a na vama je da se prepustite čarima treninga. 😊

Pet veličanstvenih namirnica su:

Ananas

Ananas je bogat enzimom po imenu bromelein. Sem što je dobar za izgradnju mišića, ovaj enzim je i digestivan ali prije svega odličan saveznik protiv upale mišića. Sve ove karakteristike svrstavaju ananas u grupu odličnih namirnica za obrok poslije treninga.

Losos

Losos je izvor proteina koji je takođe bogat i omega 3 masnim kiselinama. Ova kombinacija će vam pomoći da „razdrmate“ vaše lijene mišiće i ubrzate metabolizam.

Brokoli

Brokoli, kao i ostalo vlaknasto povrće (paradajz, kukuruz šećerac, bijeli luk…), obavezno stavite na listu namirnica za obrok poslije treninga. Trebalo bi da jedete bar pet porcija voća i povrća dnevno, a bolji izvor vitamina, minerala i vlakana od ovih biljaka teško da ćete pronaći u prirodi.  Kada pripremate povrće i voće trudite se da ga ne prekuvate jer na taj način uništavate njihov sadržaj vitamina i minerala.

Čokoladno mlijeko

Čokoladno mlijeko može da vam pomogne da izgradite još mišića. Ne, nije u pitanju šala. Prema studijama koje se bave nutricionizmom i metabolizmom u sportu, čokoladno mlijeko je podjednako efikasno kao sportski napici u borbi protiv iscrpljenosti i sabiranju benefita od treninga.

Voda

Na kraju, iako nije hrana, voda je veoma važna za izgradnju mišića. Naše tijelo je 70% sastavljeno od vode, dok je mišićno tkivo oko 75% vodeno. Dobro hidrirani mišići pomažu u povećanju nivoa snage, energije i omogućiće bolje pročišćavanje organizma.