Lojalnost koja nagrađuje - Tropic

Zanimljivosti /

Lojalnost koja nagrađuje

Danas gotovo da ne možemo govoriti o trgovini, a da se ne dotaknemo programa lojalnosti.  Njihova glavna karakteristika svakako jesu pogodnosti koje se nalaze na raspolaganju krajnjim korisnicima, međutim oni predstavljaju mnogo više od toga.

Program lojalnosti može se opisati i kao ogledalo posvećenosti kompanije prema njenim klijentima, odnosno tržištu. Baš kao i u svim sferama života, osnovni preduslov za uspijeh predstavlja uzajamno povjerenje svih učesnika u jednom procesu, bez obzira na njegov konačan cilj. S obzirom na ključnu važnost povjerenja, sasvim je opravdano što se u modernom poslovanju kompanije opredjeljuju da ga nagrade, čime se ono njeguje a samim tim i osnažava i produbljuje.

Vjeruje se da se korijeni programa lojalnosti javljaju još u 18. vijeku, kada su američki trgovci svojim kupcima poklanjali bakarne žetone koji su se mogli zamijeniti za određeni proizvod prilikom naredne kupovine. Žetone su tokom vremena potisnule markice, a devedesetih godina prošlog vijeka javljaju se i programi lojalnosti u koje su uključene specijalne kartice koje potvrđuju članstvo u određenom klubu pogodnosti i sa sobom donose posebno potrošačko iskustvo.

Kao kompanija koja je u potpunosti orijentisana ka svojim kupcima, mi smo sa posebnom pažnjom razvili  Klub osmijeha, program lojalnosti koji vas nagrađuje prilikom kupovine i u kome ostvarujete dodatnu uštedu. U Klubu osmijeha, jedino o čemu treba da vodite računa jeste da svoju karticu redovno nosite sa sobom – ona je jednostavna za upotrebu i da biste postali njen korisnik dovoljno je samo da popunite pristupnicu. To možete učiniti u našoj najbližoj trgovini, ili putem elektronskog obrasca koji vam se u svakom trenutku nalazi na raspolaganju na našem sajtu. A da bismo vam olakšali sakupljanje bodova i omogućili još lakšu i bržu uštedu, možete da zatažite i dodatne kartice, za članove vaše porodice. Do idućeg čitanja, vidimo se u Klubu osmijeha!