TOP 3 NAMIRNICE ZA PROLJETNI DETOKS

Savjet /

TOP 3 NAMIRNICE ZA PROLJETNI DETOKS

Za proces detoksikacije nisu vam potrebne rigorozne dijete jer je organizam sam sposoban za to, samo mu je potrebno pomoći, tj. omogućiti odgovarajuće namirnice. Mislite o tome šta jedete i već ste korak bliže stvaranju zdravih navika.

Neke namirnice će vam pomoći više od drugih, pa ćemo upravo njima posvetiti nekoliko riječi. Izdvajamo tri osnovne grupe koje biste trebali uključiti u svoj jelovnik.

Zeleno povrće

Proljeće je vrijeme kada konačno možemo pripremiti raznovrstan, lagan i hranjiv vitaminski obrok. U svom vrtu ili najbližem marketu pronaći ćete mladu zelenu salatu, blitvu, špinat matovilac i poriluk.

Najbolje ih je konzumirati sirove kad god ste u mogućnosti, a ako ih termički obrađujte gledajte da to bude kuhanje na pari da bi se sačuvalo što više hranjivih sastojaka.

Đumbir

Blagodeti đumbira su brojne, a najčešće se spominju njegova povoljna dejstva na probavni sistem što je važna stavka u procesu detoksikacije. Neke namirnice vam daju potrebne hranjive tvari, druge vam pomažu u čišćenju od toksina, a đumbir će uspostaviti ravnotežu u vašim crijevima.

Iako je popularan i onaj u prahu, svježi đumbir ipak će imati najbolji efekat. Dodajte ga u čaj, u salatu, u limunadu, jednostavno ga uključite u prehranu, posebno u periodu detoksikacije. Potražite đumbir u svim našim marketima po super cijeni od 6,99 KM/kg do 06.04.2021. godine.

Svježe voće

Voće je bogato vitaminima i mineralima. Iskoristite ih sve i od svježeg voća pripremite cijeđeni sok koji će biti vaš prvi jutarnji korak u detoksikaciji. Izvadite sokovnik iz ostave, obavite kupovinu i uživajte svakodnevno.

Jabuka, narandža i limun su dobra baza a okuse možete dodavati po želji – jagode, borovnice, maline i druge namirnice. Sokovima od svježeg voća nisu potrebni dodatni zaslađivači, ali možete koristiti kašičicu meda.

Nakon detoksikacije trebalo bi nastaviti s uravnoteženom i zdravom prehranom. Kada jednom osjetite pozitivne rezultate neće vam biti teško pripremiti sebi obrok, to će vam postati navika.