FAQ - Tropic

Archives:

Kome je namijenjena kartica Klub osmijeha?

Kartica Klub osmijeha je kartica lojalnosti, namijenjena svim kupcima Tropic i mojMarket trgovina. Redovnim korišćenjem kartice Klub osmijeha možete ostvariti popuste prilikom kupovine te druge pogodnosti.

Gdje i kako mogu dobiti karticu Klub osmijeha?

Karticu Klub osmijeha možete dobiti brzo i jednostavno. Dovoljno je da na bilo kojem prodajnom mjestu zatražite pristupnicu, čitko je popunite I predate kasiru. Prilikom popunjavanja pristupnice odaberite I na koji način želite preuzeti karticu, imate dvije mogućnosti – u najbližoj Tropic/mojMarket trgovini ili na kućnu adresu. Naša preporuka je da karticu preuzmete u najbližoj […]

Različiti izged kartice – zašto ?

Sami birate izgled kartice tako da možete dati lični pečat svakoj novoj kupovini. Izaberite jedan od tri ponuđena izleda kartice –onaj koji vam se naviše sviđa. Kartica Klub osmijeha, bez obzira na izgled, ima ista pravila poslovanja I donosi iste pogodnosti.

Kako se sakupljaju bodovi?

Bodove na kartici sakupljate tako što karticu Klub osmijeha predate kasiru prilikom svake kupovine veće od 7KM u bilo kojoj Tropic ili mojMarket trgovini.

Kako mogu provjeriti stanje bodova?

Stanje bodova možete provjeriti kod kasira ili pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

U kojim slučаjevimа nije moguće dobiti bodove?

Bodovi se ne mogu dobiti za: za korištenje bodova (plaćanje skupljenim bodovima na kartici Klub osmijeha) za kupovinu sledećih proizvodа: cigаretа i drugih duvаnskih proizvodа, novina, povratne ambalaže te dopuna za mobilne telephone kupovinom robe na rate prilikom žiralnog plaćanja

Koliko dugo traje bonitetni period?

Bonitetni period traje 6 mjeseci. Šestomjesečni bonitetni period traje od 1.februara do 31.jula i od 1.avgusta do 31.januara. Po završetku bonitetnog perioda svi bodovi se nuliraju I vraćaju na početno (nulto) stanje.

Na koji način se ostavruje popust sa karticom Klub osmijeha?

Prilikom plаćаnja kupac sugeriše kasiru da će kupovinu platiti korištenjem bodova i saopštava broj bodova koje želi koristiti. Nakon korištenja, broj realizovanih bodova se umanjuje od ukupnog broja bodova sa računa. Bodovi se iskorištavaju isključivo po nekom od ponuđenih bonitetnih pragova.

Šta je bonitetna skаlа?

Tаbelа pokаzuje vrjednost uštede u zаvisnosti od brojа prikupljenih bodovа, veći bonitetni prag nosi veću uštedu: Broj skupljenih bodova Vrijednost uštede u KM 100 20 KM 250 60 KM 650 200 KM

Kako da zatražim dodatnu karticu za članove porodice?

Karticama Klub osmijeha podržavamo porodičnu kupovinu, omogućujući vam da uz dodatne kartice štedite u krugu porodice. Članovi jednog domaćinstva mogu imati više kartica, koje su fizički odvojene ali zajedno sakupljaju bodove. Svaki korisnik kartice ima pravo zatražiti dodatnu karticu za člana porodice, u cilju zajedničkog sakupljanja bodova. Ukoliko želite dodatnu karticu, samo popunite podatke osobe […]

Izgubili ste karticu Klub osmijeha?

Prijavite gubitak ili oštećenje kartice u najbližoj Tropic ili mojMarket trgovini kako bismo blokirali izgubljenu karticu a potom izradili novu karticu. Važno je da napomenete ako imate dodatnu karticu koja je povezana sa izgubljenom karticom. Takođe, gubitak ili oštećenje kartice I narudžbu nove možete prijaviti pozivom na besplatnu info liniju 0800 50 243.

Ukoliko sam korisnik starih kartica Club Card i Klub Osmijeha – zašto da mijenjam karticu koju već imam?

Kartica Klub osmijeha je jedinstvena I možete je koristiti u svim Tropic I mojMarket trgovinama za sakupljanje I iskrišćavanje bodova, time dolazite brže do bodova samim tim i veće uštede. S novom, jedinstvenom karticom imate mogućnost ostvariti još veću uštedu jer smo povećali visinu popusta koji možete realizovati sakupljenim bodovima. ZAMIJENITE VAŠU POSTOJEĆU KARTICU KLUB […]